Bjutik

Reklamacije i povraćaj novca

Potrošači mogu podneti reklamacije, prigovore i primedbe (za proizvode kupljene online) na sledeće načine:

  • Reklamacije se mogu uputiti putem e-maila: bjutik.posao@gmail.com
  • ili pozivom na broj: 0692676817
  • Slanjem redovne pošte na adresu: Gusinjska 7, Beograd

Prodavac će potvrditi prijem reklamacije u roku od jednog radnog dana. U roku od 8 dana od prijema reklamacije, prodavac će obavestiti potrošača o odluci (da li se reklamacija potrošača u vezi sa usklađenošću proizvoda prihvata ili odbija) putem pisanog ili elektronskog obaveštenja. Prodavac će takođe obavestiti potrošača o mogućem načinu rešavanja u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (povraćaj novca, odgovarajuće umanjenje cene, zamena ili popravka proizvoda).

Reklamacija će biti rešena u roku od 15 dana od datuma prijema reklamacije.

Formular za reklamaciju možete preuzeti putem sledećeg linka: [Kliknite ovde za preuzimanje].